luni, 3 august 2015

Cântec de leagăn

Când eram mică cântam, cântam numele tuturor celor pe care îi întâlneam. Habar nu aveam să vorbesc dar cântam, stâlcit cum îmi ieșea, sunetul era vindecarea mea și vindecarea celor pe care îi întâlneam.
Am crescut în sunete și în muzică. Nu eram conștientă pe vremea aceea că rezonez atât de puternic cu fiecare sunet pe care îl aud. Nu eram conștientă de adevărata putere a sunetelor și de vibrația lor; și nici de faptul că tot acest Cosmos este alcătuit din sunete.
În mod ironic, deși muzica este cea care mi-a deschis căile în viață și toate experiențele mele sunt note muzicale pe portativ ce alcătuiesc simfonii întregi, nu am simțit să fac carieră în muzică sau să îmi deschid această cale. Am simțit însă, că muzica este cea mai adâncă intimitate și profunzime a mea și a fost întotdeauna cadoul pe care mi l-am făcut eu mie, sufletul meu muzical cânta omului ce se forma. Cântă alinarea, cânta tristețea, cânta bucuria, cânta dorul, cânta viața.
Legătura mea spirituală cu sunetele nu mi-a permis niciodată să învăț ceva ce ar putea să distorsioneze și să limiteze dimensiunea mea sonoră.
Muzica m-a ținut în viață, muzica și iubirea pentru Natură și pentru tot ce are Inimă.
Muzica mi-a deschis calea spre Viziune.
Așadar...
Această pagină, s-a născut din Dragoste, Respect și Recunoștință pentru Sunete. Și îi invit pe toți cei care rezonează cu aceste cuvinte să mi se alăture în această călătorie (știu că suntem mulți) și să împărtășim lumii Sunete de Om, să ne desenăm viața prin sunete și simțire și să conștientizăm impactul pe care acestea le au asupra noastră și asupra întregii planete, a întregului cosmos.
La început a fost Cuvântul. Cuvântul este Sunet. Marele Om. 
Ascult. Ascultă.  Hai să ascultăm împreună. 


Foto Credit: Andrei Voinea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu